What Should I Do?

A friend, a close and very nice friend came without warning and the friendship goes on and on, until a love slip through this friendship. It was a coincident that one of them was someone else’s lover and this friendship became an affair.

How can this feeling be stopped? When everyday must see each other without able to greet to each other? Forbidden to : to work togather, to help, to talk even to have the phone number of each other.

When we pass to each other it’s like meeting an enemy because we don’t smile or say something. The look in the eyes only shows hate but yearning as well. To resign will be something impossible to do as it’s just like running away

What should I do? I want my friend back to me, just that!

Advertisements

About ulillala

keep learning, writing, traveling, cooking and being me
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to What Should I Do?

  1. Julie Utami says:

    Lha wong I don’t know koq you ask me tha mbaaaak………… mbak. 😦

  2. tinsyam says:

    ya kali aja udah ga cocok sama temennya karena miskom?
    *sok tahu..

    • ulillala says:

      pusyiang dibuat sama masalah kek gini
      yang kacau kehidupan cinta dia, yang disalahin aku gara2 aku jadi temen deketnya, haduuuuuh….
      payah

      • tinsyam says:

        kalu udah miskom kaya gitu bisa dianggap cemburu tuh sahabatnya hanya karena kita deket sama pacarnya..
        ehtapi ku ga pernah dicemburuin loh sama sahabatsahabatku..

      • ulillala says:

        yg aku heran tuh, pasangannya ga pernah kenal sama aku, lha kok tau2 cemburu sama aku. udah gitu semua orang malah nuduh aku ngrebut pasangan orang hadeeeeeh……

      • tinsyam says:

        sabar lala, nanti juga tahu siapa yang bener.. ujian deh..

      • ulillala says:

        iyo sih mbah, cuman berharap waktu cepet mengubur semua ini, males tiap hari ketemu muka yang seperti musuh padahal dalam hati kangen sebaliknya

  3. chris13jkt says:

    Inilah repotnya hidap dalam masyarakat ya Mbak. Kita baik salah kita jahat salah juga 😦

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s